HTML

2011.02.24. 07:14 hicsilla

2011. február 22. kedd

Piacozás, Csilla beteg

 

Nem tudom, hogy lehetek ilyen szerencsétlen. Végre kigyógyult mindenki a betegségéből, erre most megint fáj a torkom. Este úgy begyulladt a mandulám, hogy sálban aludtam, Algopyrint vettem be, torokcukorkát szopogattam stb. Egész éjjel szenvedtem, ráadásul Marci is cirkuszolt.

Délre nagyjából helyrerázódtam, így el tudtunk menni Jutkáékkal a piacra. Délelőtt ők már megjárták a Rabin teret és a Dizengoff piacot, most együtt mentünk a kézműves piacra. Továbbra is gyönyörű dolgok vannak, megfizethetetlen áron. A sima piacon azért mindenki tudott vásárolni egy kis ajándékot az otthoniaknak.

Ittunk frissen facsart gránátalma levet, isteni volt. Marci is kapott belőle, imádta. Az Évi poharából kapott, hogy tőlem nehogy elkapja a torokgyulladást, és majdnem megitta előle az összeset.

 

A délután nagyon lassan telt. Rosszul voltam, Gézának pedig túlóráznia kellett, úgyhogy 6 órakor lefektettem Marcit, mert nagyon nyűgösködött. 7 körül el is aludt. Gondoltam, alszik egy órácskát. Ő meg úgy gondolta, hogy végleg elalszik. Géza 7 után jött haza, de arra sem kelt fel. Nem volt szívünk felébreszteni, hagytuk aludni, pedig se tiszta pelenka, se vacsora, se fürdés. Reggel 6-ig durmolt, csak egyszer kellett a cumit visszadugni a szájába, és egyszer kivenni közénk, hogy vissza tudjon aludni.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása