HTML

2011.02.08. 20:38 hicsilla

2011. február 8. kedd

Játék, játék, játék!

 

Csodaszép napunk volt ma. Ragyogyóan sütött a nap, 18 fok, szélcsend.

Marci ma kijátszhatta magát: délben a Me'ir Garden-ben voltunk. Ez tulajdonképpen egy park, a közepén kis halastóval. Egyik sarkában foci-, másikban kosárpálya. Van benne szabadtéri edzőterem (ilyet egyébként a tengerparton sokat látni, és használják is), elkerített kutyafuttató és játszótér. A játszótér itteni neve gymboree. Van jó sok hinta, 3-4 csúszda, akadálypályák, mászókák, libikókák, rugózó állatok. Marci kedvence egy forgatható kerék volt, leginkább azzal játszott, bár egy vele majdnem azonos korú kisfiú mindenáron el akarta onnan zavarni. Az apukájával szóba is elegyedtem. Megtudtam, hogy kisfiú, és nem kislány, ahogy én a szőke hosszú hajából gondoltam, 1 éves és 4 hónapos.

 

Már a múltkor is megállapítottam a Dizengoff játszóházban, hogy itt az emberek is és a gyerekek is nagyon slamposan járnak. Amióta Marci megszületett, én is jócskán lejjebb adtam a színvonalból, de itt még ha melegítőben indulunk el, akkor is elegánsabbak vagyunk náluk. A játszótéren ma az egyik gyerek mezítláb játszott, pedig annyira azért nincs meleg, a másikat az anyukája letette a piszkos, poros, madárszaros betonra, azon csúszkált szegény; járni még nem tudott.

Az etetésüket is így intézik el, ezért nem árulnak itt konzervet. Láttunk egy alig 6-8 hónapos babát, amint az anyja a 15 fokban jégkrémmel tömi. Elég nomádul nevelik őket.

A játszótér után elnézegettük a kutyákat a park másik oldalán. Jó ötlet, hogy ide bárki ingyen beviheti, így nem a parkban randalíroznak, nem azt koszolják össze.

Ebéd után irány a tengerpart. Találtam egy olyan partszakaszt, ahol a Marci méretéhez való mászóka-csúszda van.

 

A homokot továbbra is nagyon élvezi, fetreng benne, mint malac a sárban.

Mellettünk egy orosz anyuka volt két gyerekkel, Marci magától odament hozzájuk és együtt játszottak.

A sok játékban úgy kimerült, hogy délután 3 órakor beájult a babakocsiban. A parton szundikált egy jót.

Este a szokásos sétánk után is összeesett, most nem kellett hadakozni vele, hogy aludjon el.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása