HTML

2011.02.09. 20:20 hicsilla

2011. február 9. szerda

Gáz van Gázában

 

A mai napunk szinte ugyanúgy telt, mint a tegnapi. Igaz, ma egy kicsit hűvösebb volt, a nap nem sütött olyan erővel, mint tegnap, de azért így is kellemes volt a 19 fok.

Délelőtt együtt aludtunk Marcival, ebéd után a tengerparton homokoztunk, aztán pedig aludtunk a parton. Ő a babakocsiban, én pedig egy padon dőltem végig.

Már tegnap óta nagy a jövés-menés a tengerparton. Jönnek-mennek a katonai helikopterek. Jobban mondva tegnap mentek, ma inkább jönnek. Este megemlítettem Gézának, mire ő tájékoztatott, hogy "ja, igen, valami gáz van Gázában". Utánanéztem a hírekben, és a következőket találtam: "Izraeli repülőgép mért megtorló légicsapásokat szerdán a Gázai övezetre azt követően, hogy előzőleg Izrael területét palesztinok támadták rakétákkal. A légicsapás válasz volt arra, hogy kedden Izrael területén öt rakéta és aknák csapódtak be." Jó tudni.

Este elkísértük Krisztiánt a Dizengoffba. Amíg ő a családnak vásárolt ajándékokat, addig mi felvittük Marcit a játszóházba.

Hazafelé jövet ettünk egy Chicken Schnitzelt a Bograshov utcában, aztán fürdés és alvás.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása