HTML

2011.02.17. 20:33 hicsilla

2011. február 17. csütörtök

Napsütés, tengerpart, pálmafák

Csodaszép napunk volt ma.

Géza csak 9-kor indult dolgozni, így együtt tudtunk reggelizni. Délben kimentünk Marcival sétálni, és olyan szépen sütött a nap, hogy meg sem álltunk a tengerpartig. 22 fok, szélcsend, napsütés, pálmafák, tengerpart, langyos homok...

Ma először történt meg, hogy Marci nem fetrengett a homokban, hanem szépen eljátszott. És ma először történt meg, hogy megunta az összerakós játékát, amit mindig leviszünk homokozni.

Véletlen egybeesés, de Géza délelőtt küldött egy sms-t, hogy a lottózóban, amelyikben épp a terminált tesztelik, a néni 30 helyett 25 shékelért odaadná a homokozó készletet. Írtam neki, hogy ennyiért bárhol találunk, a piacon meg még olcsóbban is, és amúgy sem hiányzik Marcinak (akkor még úgy volt). Erre visszaírt, hogy "de ebben kisautó is van". Írtam, hogy akkor vegye meg, látom, nagyon szeretné. De mire megkapta az üzenetem, már eljött abból a lottózóból.

Ezután mentünk le a partra, és ekkor figyelt fel Marci először a mellettünk játszó kislány homokozó készletére. Oda is ment hozzá, és elcsórt egy lapátot. Kicsit engedtem játszani vele, aztán nagy szomorúan vissza kellett adnia. Igen ám, de a másik oldalunkon is ült egy család két nagyobb gyerekkel, és nekik is volt játékkészletük. Marci hozzájuk is odasompolygott, és szép csendben homokot csipegetett a vödörjükbe. Aztán amikor felmentek a hoteljükbe, de otthagyták a cuccaikat, boldogan játszott a vödörrel, lapáttal. El is döntöttem, délután nekiindulunk és veszünk neki is egy szettet.

Délután 3-kor jött az sms, hogy Géza hazaért a szállodába, mára befejezte a munkát. Marci akkor épp a babakocsijában húzta a lóbőrt, a szokásos módon, a tengerparton elfogyasztott ebédje után. Amíg ő pihent, mi egy padon ücsörögtünk egy szelet pizza társaságában. Fél 4-kor még mindig melegített a napocska.

Este nekiindultunk homokozókészletet venni. Egészen a Carmel piacig mentünk, ahol találtunk egy jó kis játékboltot. Megtaláltuk a tökéletes homokozó készletet: pici vödör, négyféle lapát/szitalapát, és még egy mini locsoló is van benne. Nem tudtuk otthagyni a tologatós helikoptert sem, ez is pont Marci méreteihez igazodik. Egy kis bot végén van a helikopter, és ahogy gurul a kereke, a heli propellere forog, elöl pedig nyújtogatja a nyelvét. Marci odavan érte. Nem is volt drága, a kettőért fizettünk 33 shékelt.

A nap zárásaként elvittük Marcit a Me'ir Gardenbe csúszdázni, hintázni.

Holnapra még melegebbet mondanak, szombatra pedig még annál is jobb időt. Úgy legyen.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.