HTML

2011.03.04. 18:34 hicsilla

2011. március 3. csütörtök

Az utolsó nap

 

Hát ez is eljött. És milyen gyorsan! Pedig még csak most jöttünk. És alig láttunk valamit. Készítettem is egy listát, hogy mi az, amiért vissza kell még jönnünk:

- Dyada Center (baba-mama központ a Dizengoff utca - Ben Gurion utca sarkán)

- Safari park Ramat Gan-ban

- Zapari park (madárpark)

- Hayarkon Park

- Children's Museum

- Viaszmúzeum a Shalom Tower-ben

Ma nem volt olyan csodaszép idő, ahogy azt a neten beharangozták. Volt, ahol még 28 fokot is írtak, de ezt persze nem hittem el, megelégedtem volna a más honlapokon írt 23-25-tel is, de sajnos csak 18 volt, és kicsit fújt a szél. Marcit ez persze cseppet sem korlátozta a homokozásban és a csúszdázásban. Ma is ott volt a törzsgárda a román kisfiúval, az izraeli kisfiúkkal és a feketekávécskával.

Nagy meglepetés ért minket, amikor Géza 2 óra körül - amikor már épp menni készültünk - megjelent Géza. Eljött korábban, hogy legalább egy napot együtt tudjunk strandolni. Marci boldogan csúszdázott vele is.

Sajnos nem tudtunk sokáig a parton maradni, mert fél 4 körül felerősödött a szél, és kellemetlen volt a parton. Én már így is épp elég beteg vagyok, csodálom, hogy a fiúk tudtak tőlem aludni, egész éjjel köhögtem. Hihetetlen, hogy amióta itt vagyunk, szinte folyamatosan beteg vagyok. Nem bírom megszokni ezt a szelet. (Már látom előre, hogy holnap ilyenkor hogy fogok nyávogni: "Jó lenne az a szél is, csak lennénk Tel Aviv-ban!"

Már tegnap elkezdtünk összecsomagolni, így mára már viszonylag kevés maradt. Mivel Jutkáék sok dolgot hazavittek, egész lazán elfértünk a bőröndökben.

Este elvittük Marcit a Dizengoff Centerbe egy utolsót játszóházazni.

Elkészítettük az utolsó fényképeket a tengernél. Géza szerint kicsit kiábrándító, hogy nagykabátban vagyok, de hát ez van. Így is megfáztam.

Hazafelé megvettük az utolsó ajándékokat az utolsó pénzünkön. Úgy volt, hogy csak egy teát tudunk venni, mert 3 shékel hiányzott a sütire, de nem véletlenül vagyunk a Szentföldön, az égiek megküldték a hiányzó összeget: találtam 1 shékelt a hátizsákban, 2-t pedig a kabátom zsebében :)

 

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása