HTML

2011.02.17. 08:26 hicsilla

2011. február 16. szerda

Palacsinta party

Viharos, szeles napra ébredtünk. Annyira erősen fújt a szél, hogy a hajós téren is alig lehetett megmaradni. Csak egy pár percig bírtuk, amíg lefotóztam a tengert. Olyan furcsa volt, szinte háborgott.

A Ben Yehudán sétáltunk egyet, ami a tengerrel párhuzamosan, csak két utcával beljebb van. Itt már elviselhető volt a szél, viszont homokvihar volt. Az Isrotel towert csak egy szürke függönyön át láttuk.

A nap hátralévő részét a szállodai szobánkban és a hallban töltöttük.

Marci elrontotta a gyomrát. Már tegnap is volt egy kis hasmenése, kapott rá ProKid-et (probiotikum), de úgy látszik, nem használt. Déltől már Smecta hasmenés elleni port is kapott. Tulajdonképpen nem is hasmenése van, csak napi 3-4 kaki, ebből egy mondható gyanúsnak, a többi rendben van. Valószínűleg túletetjük. A szokásos napi háromszori 2,5 dl táp, 220 ml főzelék és 190 ml gyümölcspép mellé még kap a reggelinkből sajtot, túrókrémet, az ebédünkből is csipeget, aztán uzsonnára lemegyünk a hotel halljába sütizni, gyümölcsöt enni, végül a vacsoránkból is kap egy kis kóstolót; májkrémes, padlizsánkrémes vagy humuszos kenyeret. Nem is csodálkozom, hogy nem bírja a pici gyomra. Akkora a pocija, mint egy krumplis zsák.

A rossz idő miatt este sem mozdultunk ki, így végre megsüthettem Gézának a várva várt palacsintáját. Már napok óta piszkál, hogy süssek már palacsintát, de az kétemberes dolog. Az egyik süti, a másik Marcit köti le. Ezért csak akkor jöhet szóba, ha Géza emberi időben hazaér. Úgy volt, hogy tegnap 3-kor eljön, de közbejött valami, így végül 6-ra ért haza, de még ez is belefér. Jó időben sem vagyok hajlandó sütni-főzni, inkább csavargunk vagy tengerpartozunk. Most végre minden összejött, kapott palacsintát. Marci is.

Aztán este volt nagy sírás-rívás. A sok kaja nem fért meg egymással Marci pocijában. Vigasztalhatatlanul sírt, akár a kiságyában volt, akár az ölemben. Végül a mi ágyunkban aludt el úgy, hogy énekeltem neki és simogattam a homlokát. Innen kellett visszacsempészni a hálózsákjába és az ágyába.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.